השתלת גבות לנשים – מדריך מפורט להבנת הטרנד החדש בתחום טיפולי הגבות

לגבות תפקיד חשוב במבנה הפנים, והן משדרגות את המראה בדיוק כמו הריסים זו גם הסיבה שבהלנה ביוטי יש לנו אתר שלם של מידע איכותי שמוקדש כולו להנגשה וטיפים לטיפוח ריסים וגבות.

עיפרון גבות, ג'לים כהים, הרמת גבות, הרמת ריסים…: איפור מושך פחות ופחות מכורים ליופי, שמחפשים שיפור טבעי יותר של העיניים שלהם. אופנתי מאוד, השתלת הגבות מאפשרת להדגיש את המראה בצורה הכי אותנטית שיש ועם שיער של המטופלת בעצמה!

האם ניתן לבצע השתלת גבות כאשר יש לך שיער מתולתל/מקורזל?

בהשתלת שיער אין קסמים מעבירים למטופלת שיער ממקור אחר בגוף לאזור הרצוי לכן בהשתלת שיער בגבות במדיה והשיער של מקורזל זה בדיוק אותו השיער שיהיה לך בגבות, יש לקחת זאת בחשבון ואף להימנע בניתוח גבות במקרה והשיער לא מתאים להצלחה האסטטית הרצויה. יש צורך אצל אישה בעיצוב גבות עם שיער שיאפשר זאת ושיער מקורזל מאוד לא יאשר זאת.

היכן ניתן לבצע השתלת שיער בגבות?

השתלת גבות בטורקיה היא הנפוצה ביותר כיום, אך לתחום השתלות השיער כיום קיימות גם עוד אלטרנטיבות במדינות רבות כגון יוון קפריסין וכמובן כיום גם בישראל ניתן להשתיל גבות.

האם יש הכנות כלשהן לפני השתלת גבות?

  • 10 ימים לפני השתלת גבות: אין לנטול תוספי מזון וויטמינים (במיוחד E).
  • 5 ימים לפני ההשתלה: אין ליטול אספירין (חומצה סליצילית), A.I.N.S (איבופרופן) או נוגדי קרישה אחרים.
  • 48 שעות לפני יום ההשתלה: הימנעי מנטילת אלכוהול.
  • בוקר ההליך: הקפידי לשטוף את הגוף והקרקפת עם Betadine Scrub (ניתן להשיג ללא מרשם בבתי המרקחת). אם זה לא אפשרי בבוקר, עשה זאת בערב לפני הפגישה. אכלו ארוחת בוקר רגילה, פשוט הימנעו ממריצים כמו קפה או מיץ תפוזים. בואו עם בגדים נוחים שלא מחליקים מעל הראש: למשל חולצה עם כפתורים.

יום השתלת הגבות:

תהליך השתלת הגבות הוא קצר יותר מתהליך השתלת שיער רגיל.

  1. הסבר למטופלת על התהליך וסרטוט האזור בו יושתלו הגבות.
  2. גילוח האזור התורם ממנו נלקחים שתלים והזרקה בגבות.
  3. הרדמה מקומית באזור התורם.
  4. קצירת זקיקים בכמות הרצויה להשתלה למילוי הגבות.
  5. הרדמה מקומית בגבות.
  6. הזרקת הזקיקים מתחת לעור בגבות.
  7. חבישת האזור התורם בלבד.

כל התהליך עשוי לארוך בין שעתיים ל-4 שעות מקסימום מדובר בתהליך כירורגי קל ללא הרדמה כללית ללא צורך בשיקום קשה לגוף כמו ניתוחים אחרים. 

האם השיער החדש בגבות דורש תחזוקה או טיפול מיוחד?

כן, יש לגזור אותם באופן קבוע עם מספריים מהחודשים הראשונים שלאחר הצמיחה המחודשת. כמו כן, מומלץ למרוח ג'ל עיצוב למשך שנתיים, עד שהשיער יתנהג כמו שיער גבות בבית מושבו החדש.

טיפולים שיכולים לעניין אותך